Friday, May 30, 2008

我生日耶!

今天是我的生日耶!
昨晚拍完戏,
想不到还来得及乘坐最后一班摩天轮。



‘Eyes on Malaysia’,
都一年多了,
我现在才终于坐到了!
在摩天轮上吃着蛋糕,
虽然时间很短暂,
可是开心满满。

今天是我的生日,
祝我生日快乐!
谢谢妈妈让我来到这个美丽世界。

我好想说我只想过生日,
可是不要加多一岁!

但人生中的许多美好,
随着岁月,经历,
真的都慢慢地在我的心里累积,

昨天造就今天的我。
那今天的我呢?
就该努力去让明天的我,更加地满满的!

今天虽然我的通告被挤得满满的,
从待会儿1pm一直到今天晚上,
如果是以前的我,
我会埋怨,我会发脾气...
可是,我现在的心情却是如此的舒服..
我想我真的有点变了...

虽然,
我依然爱活在自己的世界里面,
可是这个世界已经学会放下一些以前无谓的执著。
(可是有些,仍然不被妥协,因为是个性所在,哈!)
好开心哦!
因为我好像又变 ‘好’ 了一些些。

后续:
我在许愿时,真的有帮四川的灾民祈福哦!
衷心希望他们雨过天晴后,
彩虹会绽放得更美丽!

7 comments:

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY TO SOMEONE SPECIAL!!

HAVE A BRILLIANT BIRTHDAY!!

A LITTLE HELLO WITH LOTS OF L O V E.

DARLING PRINCESS....HAPPINESS FOREVER.

Anonymous said...

虽然无法直接把祝福献给你,希望隔着时空,通过线上《大牌14号》,你会同样感应到我真心诚意的祝福。祝你生日快乐!:p

Anonymous said...

Princess, one year older one year wiser. Don't forget as you get older
your attitude towards life changes.

Remember give credit for what you have done. I am glad you are mature
and responsible adult. Ha..Ha..

No matter where you are or what you are doing, I want you to know that
you have all the blessings in life.

H A P P Y

B I R T H D A Y !

Anonymous said...

生日快乐
365天都要幸福快乐

Yuan.S said...

yise,
happy birthday o...
all the best 2 u~

Anonymous said...

wei, Happy Belated Birthday!!!
even we were in the same class for 3 years, i thk i didnt celebrate your birthday when we were in jr2... feel so guilty too..

anyway , happy birthday to u~~~~ ^_^

No.14 said...

thx everyone tat remember my birthday...
thanks alot..u make me feel so warm..